Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 238 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication Strategy in a NGO
Hrubý, Jan ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of this Master’s thesis is refinement of the communication strategy of the biggest European student organisation—Erasmus Student Network AISBL. The thesis defines the status quo of the organisation and based upon its analysis it proposes an approach of creating content strategy from the point of view of the target groups (by creating personas), leading to strengthening the engagement and clarifying content targeting for individual communication channels.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Vošvrdová, Klára ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Půjčovny šatů Kavalír. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy, jako například co je to marketing a marketingová komunikace. V analytické části se provedou potřebné analýzy, z kterých je zjištěn skutečný stav firmy na trhu. Poslední část bakalářské práce navrhuje změny, které by měli vést k zvýšení povědomí o firmě a tím zvýšení počtu nových zákazníků.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.
Návrh komunikačního mixu společnosti Phoenix Contact, s.r.o.
Horňáková, Pavla ; Litworová, Vladimíra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního mixu společnosti PHOENIX CONTACT, s.r.o., vycházející z analýz současného stavu. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení efektivnějšího komunikačního mixu, a obsahuje také návrh, který má za cíl získání nových zákazníků
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Využití marketingu k posílení konkurenceschopnosti firmy
Kurowská, Monika ; Komárková, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Infinit, s. r. o. v oblasti poskytování wellness pobytů, a to se specifickým zaměřením na webovou komunikaci firmy. Teoretická část práce je věnována konkurenci, konkurenceschopnosti, obecně marketingu a metodám situační analýzy. V praktické části je zkoumána podnikatelská činnost této společnosti, analyzováno její vnitřní a vnější okolí a dále jsou navrhovány vhodná opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a budou mít uplatnění pro budoucí vývoj společnosti.
Návrh komunikační strategie
Ševčíková, Barbora ; Vodičková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti NEXX s.r.o. v oblasti komunikace a jejího působení na společnost a zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a následně navržení nové komunikační strategie.
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 238 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.